Amit főnixtollal írsz, örökre megmarad...

Dya-képek

Dya-képek

Nő bézsben

2016. március 17. - Dya2016

A cukrászdában töltöttem némi időt, egy rebarbarás sütemény társaságában.

Az ember mit tehet egyebet, mint nézi a mobilját, hogy halad-e már végre az idő, meg nézi az embereket, hogy aztán legyen miről írjon a naplójában.

Egy szőke, karcsú hölgyre lettem figyelmes. Nagyjából 25-28 körül lehetett. 170 cm magas, fahéjszín nadrág, fakó zakó, bézs táska, bézs ékszerek, bézs fagyi...

Igen, még a fagyi is szolidan elegáns volt a kezében.

A csaj rezzenéstelen arccal nyalta a finom édességet, hóna alatt egy aktával, társaságában egy lelkes csahos, akarom mondani egy pasika, aki amolyan lábtörlő stílust képviselt.

Leültek, a lány elővette a dossziét, meg a bézs színű tollát, és igyekezett fagylaltozás közben valamit írni, persze ölében a bézs táskájával igen sok nehézségbe ütközött.
Elnéztem a lányt... szolid smink, kifejezéstelen arc, mézszőke haj, márkás napszemüveggel a fejbúbján, és csak nyalta a fagyit....
Amolyan "nyár van-tehát fagyizni KELL" hangulattal, örömtelenül.


Elképzel​tem őt szex közben, elképzeltem reggel, amikor álmosan kel fel, és elképzeltem mindenhogy...
...de nem láttam benne életet. Olyan volt, mint egy rajz... Egy bézs színű, pasztell rajz....

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixtoll2016.blog.hu/api/trackback/id/tr948489420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása