Amit főnixtollal írsz, örökre megmarad...

Dya-képek

Dya-képek

Az önámítás

2016. március 17. - Dya2016

"Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént. " c. brazil szappanopera okoskodástól igen dühös tudok lenni.

Ez a következőt jelenti:

"Ne sírj, hogy ellopták a kocsidat, örülj, hogy 2 hónapig legalább volt."
"Ne zokogj, hogy megcsaltak, vigyorogj, hogy legalább párszor ti is jót d...tatok."
"Ne bánkódj, hogy eltört a lábad, gondolj arra, hogy eddig nem volt törött."
"Ne zavarjon, hogy kirúgtak a munkahelyedről, mosolyogj, hogy eddig volt hol dolgozzál."

Könyö​rgöm...!!!!!!!!!! Lehet, hogy ha buddhista szerzetes lennék, és nem lenne semmim, én is így gondolkodnék. De, mint a jelenkorban élő, hétköznapi örömökkel és bánatokkal megáldott emberke, igenis szoktam sírni ha "valaminek vége lett" és semmi mosolyogni valót nem találok benne.

Az oké, hogy ha az ember totálkárra töri a kocsit, és épen száll ki belőle, akkor mosolyog, hogy:  "Na, nem haltam meg, bajom sem lett, jó, hogy a kocsi lett csak romhalmaz."

Ennyi optimizmus, pozitív hozzáállás kell is.... De az, hogy én most nem tudom kifizetni a csekkeket, ezt úgy fogjam fel, hogy de jó....múlt hónapban ki tudtam... na, azt köszönöm nem!!!!

Ja, hogy ez a brazil nyálcsorgató mondat a szerelemről szól? Értem, tehát akkor így fordítom:
"Ne sírj, hogy most mást szeret, mást csókol, mással bújik ágyba, mosolyogj, mert 2 hónapja veled tette ugyanezt."

Igaz....már lehet is boldogan vigyorogni.
Micsoda önámítás!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixtoll2016.blog.hu/api/trackback/id/tr568489348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása