Amit főnixtollal írsz, örökre megmarad...

Dya-képek

Dya-képek

Lovasünnep Tatán

2016. április 23. - Dya2016

2_5.jpgBevallom, sosem jelöltem a naptáramban pirossal  a Tatai lovasünnepet, mely ezen a hétvégén került megrendezésre, de másodszor sikerült pont akkor menni, amikor a tó körül nem csak a szokásos sétálók voltak, hanem lovak, árusok, és minden, ami egy ilyen rendezvényen lenni szokott.6_3.jpg

7_3.jpg

8_3.jpg

A szervezők a gyermekekre is gondoltak: a pónilovakon kívül körhinták és mindenféle színes, zajos ketyerék forogtak, pörögtek. Ami engem illet, egy kiwi színű macinak lettem boldog gazdija: dobozdobálással nyertem, melyet a párom szponzorált. :-)21_1.jpg

11_2.jpg

Ám engem most is a természet nyűgözött le, a tó és az azt körülvevő erdő szépsége.12_2.jpg

13_2.jpg

15_1.jpg

16_2.jpg

3_5.jpgNa jó, a lovakról is illik néhány szót ejteni, elvégre ez az Ő ünnepük:18_2.jpg

19_1.jpg

17_3.jpgA Tatai vár története valahol a 13. században kezdődött, érdemes végigolvasni meglehetősen hosszú, kalandos történetét. Ami engem illet, szeretem fotózni, mert valami időtlen romantika lengi körül...1_5.jpg

4_2.jpg

9_4.jpg

Aki távolabbra is szeretne eljutni, de nincs kedve annyit gyalogolni, annak bátran ajánlhatom a kisvonatot: minden helyi nevezetességet meg lehet róla tekinteni.24_1.jpg

5_3.jpg

14_2.jpg

Öveges professzor úrnak vajon lett volna valami jó kísérlet-ötlete a nyárfák pihéjével is....?! Nos, szép nap volt, és csak annyit mondok: Viszlát, Tata!23_1.jpg(Fotó: Dya)

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixtoll2016.blog.hu/api/trackback/id/tr288657310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása