Amit főnixtollal írsz, örökre megmarad...

Dya-képek

Dya-képek

Mert megteheti....

Az Index margójára

2018. október 02. - Dya2016

Kedves Másképp Gondolkodó Olvasó!

 

Lehet, hogy Te nem szereted a hamburgert, mert vega vagy, de én igen. Lehet, hogy te imádod a motorokat, és mindenhová azzal mész, de én a négy kerékre esküszöm.

Te macskát tartasz, én kutyát. Te öltönyt veszel fel, én farmert. Más zenét hallgatunk, mást rendelünk az étteremben, más színű a szobánk fala, és más filmen alszunk el.

Alighanem mások vagyunk. Egyikünk sem jobb, vagy rosszabb, csak: MÁS.

 

És ott a politika, amiben szintén nem biztos, hogy egyetértünk. Szerintem most diktatúra körvonalazódik, szerinted a szabadság ölel a keblére. Te a migránsoktól félsz, én a jelenlegi kormány dühödt ötleteitől. Szerinted jó irányba megyünk, szerintem nagyon nem.

Ezzel nincs is baj, hiszen nem kell, hogy egyetértsünk, elég, ha egymás mellett békességben tudunk élni, ki-ki a maga lehetőségeihez, elképzeléseihez mérten.

Az a baj, hogy egyikünktől szép lassan elveszik mindazt, amiben hisz, amit jónak tart, amit szeret. Én már nem tudom azt az újságot olvasni, amit szeretek, mert megszüntették. Nem annak az útját követem, akire szavaztam, mert nem ő nyert. Nem kereshetek annyi pénzt, amennyit tudásom, munkám alapján érdemelnék, mert nem vagyok jóban olyanokkal, akik közel vannak a tűzhöz. Nem gyógyulhatok kórházban úgy, mint egy átlag osztrák, ha beteg, mert nálunk nem olyan az egészségügy, és még sorolhatnám, mi mindent nem csinálhatok úgy, ahogy - szerintem - lehetne.

 

Az Index.hu nekem fontos. Reggel megnézem a híreit, olyan cikkeket látok, ami a saját gondolataimat (is) tükrözi, olyan dolgokról olvasok, amik érdekelnek, és itt vezetem a blogomat is.

Nem azt mondom, hogy az Index.hu jó,  hanem hogy NEKEM FONTOS. Úgy, mint Neked az M1, a sör, a kedvenc focimeccsed, a megunhatatlan ruhád, amiben csinosnak érzed magad, vagy bármi, ami örömöt okoz.

Ha azt elveszik tőled, egy kicsit kevesebb lesz az örömforrásod. És minél többet vesznek el az örömeidből, annál keserűbben ébredsz reggelente.

 

Kedves Másképp Gondolkodó Olvasó!

Nem arról akarlak meggyőzni, hogy szeresd azt, amit én. Arról sem, hogy az a jó, ahogyan én gondolkodom. Csupán arra szeretnék rávilágítani, hogyha neked vegán létedre holnaptól húst kell enned, mert elveszik az összes zöldséget, ha meccs közvetítés helyett csak szappanoperákat nézhetsz, ha kedvenc bőrkabátod helyett horgolt pulcsiban kell járnod, akkor Te is azt fogod érezni, hogy bár a kötelezettségeid (adófizetés, tisztességes munka, jogszerű viselkedés) nem változtak, a lehetőségeid, örömeid, jogaid sajnos nagymértékű csorbát szenvednek.

"Mindent a népért, mindent a néppel együtt, semmit a népről a nép feje felett. Ez a demokrácia."  Ez az idézet Kossuth Lajostól való, és boldogan idézgeti mind a kormánypárt, mind az ellenzék.

Hát csendben megjegyezném, hogy én is a nép egyik gyermeke vagyok, de egyre inkább úgy érzem, hogy sem nem értem, sem nem velem nem történnek a dolgok, csak a fejem felett....És mintha nem lennék teljesen egyedül ezzel az érzéssel...

 

És az, aki csak azért szüntet meg önkényesen hírportálokat, újságokat, törvényeket, munkahelyeket, lehetőségeket, cafeteriat, szerződéseket, kulturális örökségeket, fákat, tereket, és még ezernyi dolgot, mert MEGTEHETI, annak én sosem leszek sem tisztelője, sem követője....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixtoll2016.blog.hu/api/trackback/id/tr2214277067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása